Monday, November 19, 2012

PALING PANTANG KALAU........


Arrrrrghhhhhhhhhh......
aku mmg hot betul la....
mmg pantang betul aku org yg suka menyusahkan aku....
td ada sorg mamat runner syarikat mana tah 
dtg nak stamping, fine la aku buat cz mmg da jd kja
aku klu cauntermate (ada ke perkatan ni tah) aku xde aku kna
cover kja dia... 
ok berbalik pasal mamat td, aku pun ketuk ar dia punya dokumen 
pastu dia bg doket kat aku n dia kata

"kak fotostat 1 kat saya yer!....."

wah mengarah aku tu ingat aku kuli dia 
padahal sblm ni aku da bgtau kat dia
kat ofis aku ni xder perkhidmatan fotostat
lain kali fotostat siap2....
tp td dia bole dtg dgn membagi arahan kat aku....
woi ingat aku kuli ko ker...
sekali 2 aku bole ar tlg tp klu da selalu itu da melampau
mmg bengang betul la aku...
company dia kaya raya aku x dapat apa
dalam senarai tugas aku takder kja fotostat2 nih...
arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrghhhhhh 
mmg bengang betul ngn manusia yg suka menyusahkan org lain

AKU PALING PANTANG ORG SUKA SUSAHKAN AKU
DAN AKU JUGA TAK SUKA MENYUSAHKAN ORG

Sekian cerita bengang aku arii..... 

No comments:

Post a Comment