Friday, November 16, 2012

LOST WORLD OF TAMBUN

Sebenarnya kitaorg p LWOT ni tak dirancang ahad lepas... minggu lepas aku balik kg malam aku sampai tu adik aku ajak pergi esoknya, aku kata kat dia xnak mesti ramai org kita pegi ari Isnin la ari bekerja kan isnin tu... dia pun ok  jer la.... Hari sabtu aku balik umah MIL aku tido kat sana, pagi ahad tu tiba2 en. hubby kata jom la kita p LWOT arini... aku mula cam tak setuju jer pastu terus msj adik aku, dia kata dia, mak n caah on ja so kitaorg pun terus bersiap2 la... dalam pukul 10 kitaorg gerak dr rumah dalam kul 11 sampai kat sana.. mmg ramai betul org tp masa beli tiket xde la berebut tiketnya dewasa RM45.00 kanak-kanak RM38.00. sepanjang kat sana hujan la plak tp tak lebat la renyai2.... dalam pukul 5 baru kitaorg keluar dari ctu byr mahal kan kna lama2 hehehe.....








No comments:

Post a Comment