Thursday, November 29, 2012

EMOSI

Entah macam mana aku bole emosi kat ofis td... 
x boleh nak tahan bila terbaca blog
 seorang ibu yg ditinggalkan suami yg tak bertanggungjawab 
dan diduga pula dgn anak menghidap luekimia 
dan akhirnya meninggalkan dia. 
walaupun cerita dia dah berlalu tahun lepas rasanya
 tp bila aku baca apa yg dia rasa mmg meninggalkan kesan yang mendalam pada aku.
 aku membayangkan kalau aku ditempat dia. 
Kuat ke aku? Tabah ke aku?
 tak dapat aku nak bayangkan bagaimana.
 Apapun aku bersyukur dgn kehidupan aku sekarang 
di jodohkan dgn suami yang sgt bertanggungjawab, 
puteri yg comel dan family yg aman 
walaupun ada kekuranganya namun 
sebagai seorang manusia tiada yg sempurna 
aku sendiri tidak sempurna namun aku sentiasa berusaha
 untuk buat yg terbaik untuk suami dan anak aku dan 
x lupa jua pada mak yg terlalu banyak berkorban buat kami adik beradik.
 Ayah? nasib tak menyebelahi mak 
kerana di jodohkan dgn suami yg tidak bertanggungjawab
 walaupun digantung tak bertali 
namun mak sentiasa lakukan yg terbaik buat kami adik beradik 
agar kami tak rasa kekurangan itu....
 Terima kasih mak.....


No comments:

Post a Comment