Wednesday, May 8, 2013

MEMBEBEL : LETIHNYA BADAN...




Hm Balik dari ofis semalam betul2 letih 
i ceri-bery dari malam semalam tak tau punca apa 
nak p klinik malas so tanggung la huhuhu
dari ofis terus p Taska ambik dak kecik tu 
pastu singgah beli makan en.hubby da msj awal2 dia balik lambat
and sila beli makan siap2 jd kna la singgah beli dulu
semalam beli makan nasi goreng cendawan
share 2 ngan Arissa, jadi la...
dari kedai makan terus balik rumah 
rehat2 jap and then terus mandi bagai 
sesiap tu terus makan
settle bab makan kemas2 rumah sikit, kutip baju2 kotor masuk machine
siap terus dok depan tv acara mempotong potong plak
potong apa? tu gunting kad jemputan bday Arissa nanti
eh lupa2 nak habaq ang...
14 Mei Arissa genap 3 tahun 
Oleh kerana tahun 1st da buat kat umah opah (mak aku)
2nd bash buat kad umah nenek (my MIL)
kitaorang laki bini decide nak buat kat cni 18 Mei ni 
yer la atuk (my FIL) pun da ada keta da bole dtg cni kan 
buat kecik2 aje janji ati puas Arissa happy
sebenarnya dari bulan 4 da mula buat sikit2
nak sep bajet punya pasal DIY le jawabnya
tu la punca bz aku tu 
malam2 Arissa da tdo je aku pun start ler..
nanti aku share pe yang aku da buat yer....
sama cam ibu2 yang lain bila kata nak buat birthday celebration 
macam2 dok terbayang dalam pale otak ni
aku pun sama la.. perkara pertama yang terbayang adalah tema birthday
tahun ni temanya adalah HELLO KITTY
jenuh aku menggoogle cari idea nnt tgok la pe yang jadi yer... 
tunggu..........





No comments:

Post a Comment