Wednesday, May 8, 2013

MEMBEBEL : BERSIARAN KEMBALI



Erkkk... cam tak sedar dah bulan Mei sibuk mengalahkan calon 
yang tercalon dalam pilihan raya huhuhu....
neway mmg agak bz kebelakangan ini mcm2 hal nk diuruskan...

Cemana ngundi ritu okey ker tempat aku dua2 yg ku pangkah menang
Alhamdulillah....
aku siap cuti jumaat n senin kan apa takut jem jalan 
aku suka jalan yang tenang2 jer baru la syok nak balik kg
semangat gitu...
berbalik pada kisah mengundi
sebenarnya aku tak kisah siapa yang memerintah yang penting
pemerintah utama itu mesti melayu, islam adil dan saksama
aman negara maju la rakyat jelata tak gitu?...
Moga Malaysia sentiasa di bawah keamanan... Amin.

owh ye kami sefamily baru jer menerima ahli baru dalam family kami...
eh...eh... bukan baby baru hokey tp new car (secondhand je pun)
tp kereta itu kereta idaman kami suami isteri
 finally merasa juga untuk mempakainya hahaha...
syukur Alhamdulillah...
Welcome incik Putih (Nissan Grand Livina)
namun dalam gembira masih bersedih meninggalkan 
incik hitam (myvi) banyak jasa beliau pada aku n family
dari belum kawin sampai dapat si Arissa 
banyak sungguh jasa beliau...
akan ku kenag jasa mu wahai incik hitam 
sampai bila2 tetap diingatan kalbu ku ini

entry ni xde picca yer malas nak godek2 dalam pc ofis almaklum ler dok sorok2 sampai lupa simpan mana huhuhu...

k la sehingga bertemu lagi....

Sekian..

No comments:

Post a Comment