Friday, October 19, 2012

STRESS + EMOSI

Dah lama tak menaip kisah aku kt blog ni hari ni mmg aku betul2 stress dan aku tak tak tau pada siapa aku nak meluahkan isi hati aku yg tersirat ini... Dah lama aku pendam, dah lama juga aku nk luahkan cuma bnyak perkara yg membuatkan ianya x terluah.. tah la kdg2 aku rasa macam menyesal plak bertukar kat cni, tp apa yg aku lakukan demi suami aku, aku nak bersama2 dia harungi susah senang bersama. Ya aku bahagia bersama suami aku, anak aku, tapi aku tak bahagia di tempat kerja aku.

klu tak kerana suami aku mmg aku da minta tukar dah tp aku tak boleh aku nak sentiasa berada dgn suami aku. aku akur tak semua yg kita harap kita akan dapat. aku bahagia dgn family aku tp Allah duga aku tak bahagia di ofis. Apa pun  aku bersyukur kerana masih mempunyai kekuatan untuk melaksanakan tanggungjawab aku di ofis dgn sebaiknya biar la org tak nampak kerana aku yakin Allah tahu apa yg aku buat.

Ya Allah, hanya pada mu ku serahkan segalanya, aku redha dan aku akan terus mencuba untuk menghadapinya walaupun aku tahu diri aku kdg2 tak kuat. Pada Mu aku bermohon semoga aku, suami, anak dan seluruh ahli keluargaku dirahmati. Amin.

1 comment:

  1. alahai sedey plak lieya bace....tu laaa, kalo kat opis tak best sah2 semangat kite nak nak gi keje tu down....sabar yeak emy....tabahkan hati, yg penting kite kerja ikhlas dan gaji kite halal n berkat kan.....

    biar laa 'mereka' dgn cara mereka yeak emy...

    ReplyDelete