Tuesday, July 1, 2014

RAMADHAN HARI KE-2

 

Hai semua!!!.....
saja nak story pasal puasa kedua semalam...
Alhamdulillah ok ja sihat sepanjang ari
syukur di atas nikmat yang telah diberikan...
sahur semalam makan burger Mc D you....
balik dari kg singgah Mc D drive thru
incik hubby hubby kata senang tak payah nak masak bagai
takut bini dia yang ngada2 ni penat
pada hal duduk ja bukan drive pun hihihi......
masa kat ofis dugaan sikit menguap tak hengat adoi...
tapi Alhamdulillah dapat bertahan sampai petang...
berbuka plak cadang nak masak tomyam poktek nak makan dengan bihun
sekali balik2 rumah incik hubby da beli macam2
jawapannya barang2 yang dibeli konon2 nak masak tu simpan je dalam peti ais
best gila x payah masak bole rehat2... hihihi.....
malam tadi aku terus siang2 lauk yang aku beli n terus masak tomyam poktek ngan nasi
pagi tadi bersahur lah dengan nasi goreng ikan masin, tomyam poktek n telur dadar




NOTA KAKI: Syukur masih diberi kesempatan untuk melakukan ibadah ini.....

4 comments:

  1. SUAMI ISTERI SALING MEMAHAMI ... BARULAH BAHAGIA ... HIHIHIHI SELAMAT BERPUASA ...

    ReplyDelete
  2. wah. untunglah suami kata xpyh masak. hihi

    ReplyDelete