Tuesday, August 17, 2010

Satu Permulaan

Akhirnya aku berjaya juga memblog kan diri ku ini, sebelum ni dok baca blog org ja skrg aku da berjaya buat blog tu pun makan masa berbulan cz stil belajar skit2 ttg blog ni. Untuk post yang pertama ni aku nk wat post pengenalan hehehehe...


Firstly nak perkenalkan diri nama ku Emy Yuzreena bt Othman. Berasal dari Kampar, Perak sekarang menetap di Nibong Tebal, Pulau Pinang bekerja di Parit Buntar. Hah camana tu erk dok png kja kat Perak.. alar Parit Buntar merupakan daerah yang bersempadan dengan dua negeri iaitu Penang dan Kedah dipendekkan cerita Nibong Tebal la border Png ngan Perak oleh kerana incik hubby ku bekerja di Butterworth jd kami putuskan utk menyewa disini kiranya tengah2 la walaupun yg sebenarnya aku lagi dekat nak p kja dari dia hahahaha... Bukan kehendak ku ya tapi masalah kja ku yang tak bole kuar dari Perak da terikat ngan Negeri Perak pe nak buat kan kna terima la. Kami sebenarnya baru setahun lebih ja tgal kat cni. sebelum ni?kat kampar la.. Aku telah bernikah dgn Zaisu Ekram bin Zainuddin (incik hubby) pada 31 okt 2010 dan telah dikurniakan seorang puteri yanng chomel jelita Arissa Qaisara pada 14 May yang lalu sekarang umur dia baru 3 bulan. Alhamdulillah syukur sangat2 memiliki keluarga yang bahagia. InsyaAllah aku akan cuba menjadi isteri dan ibu yang terbaik buat kalian.





Ayah + Ibu = Arissa




No comments:

Post a Comment