Wednesday, August 18, 2010

CELOTEH IBU: Mujur....

Hm mmg hangin ja balik kja semalam masa kat traffic light ada plak sorang minah ni pintas depan keta aku cz dia nak belok kanan mujur tak terlanggar dia kalau x satu hal lak aku... heeee mana dia blajar amik lesen tah. Berderau darah aku time tu...

Semalam juga aku berbuka sorang2 hubby kna g operasi, kesian kat aku tp nak wat camana.. masuk ja waktu berbuka Arissa lak buat pasal merengek2 tak tau sbb apa. Masukkan dalam buaian tp tak mau gak tdo terpaksa la tangguh berbuka minum air skit pastu g la enjut dia sampai dia lena.. lepas dia da lena baru la bole makan. Banyak2 bersabar la...

Arissa sekarang da 3 bulan jadi skrg dia da berakal sbb tu la ada ja perkara yang dia nak buat tuk tarik perhatian ibu n ayah dia. Bijak betul anak ibu ni sampai satu tahap ibu langsung tak leh nak buat apa kena layan dia sorang ja. Ibu pun layankan je la walaupun sebenarnya tak faham pun pe yang Arissa cakap ye la bahasa UFO mana ibu faham ibu cuma tau bahasa melayu ja.. hehehehe.... jom layan pikcas terbaru Rissa...



Geram ja ibu tengok Rissa... Love u sayang..

Ibu Arissa

No comments:

Post a Comment