Tuesday, October 14, 2014

BERMULA EPISOD BARU


Hai semua...
Lama gila tak update...
bz kononnya... tp mmg bz pun macam terjadi dalam kehidupan kami sekeluarga
(macam berat sangat hehehehe)
yang pertama adalah keadaan aku yang preggy ni penyakit 'M' bertapa 
now dah 19 minggu segala alah malah tu xda dah
tang ada bintik-bintik yang membuatkan aku gatal satu badan
yang ni mmg alahan setiap kali mengandung pas bersalin dengan magic nya dia hilang
yang kedua adalah masalah incik hubby kna tranfer ke Sabah
mengelabah wei bila dapat perkhabaran tu xtau nak cite ar camana rasa masa tu
dalam kepala aku kna pindah msuk quarters
itu cara terbaik bukannya apa kat rumah sewa yang kitaorg duduk ni kawasan H**** jadi agak bahaya sikit 
berjiran plak ngan H**** n C*** lifestyle depa x peduli hal org jadi keselamatan mmg tak terjamin
klu duduk Quarters majoriti yg kat quarters tu aku kenal jadi senanng la nk minta tlg ke apa tambah-tambah dengan keadaan aku yang macam ni kan... Alhamdulillah dengan izin Allah urusan permohonan kemasukan ke qrts dipermudahkan tambahan pulah aku adalah Ex-staff kat jabatan tu... dah dapat kunci dah masuk air n elekrik maka berpindah la kami... proses pindah juga dipermudahkan..
walaupun tanpa bantuan keluarga yang lain hanya aku dan en.hubby ja mengemas tp yang teruk en.hubby la coz bab angkat2 mmg aku tak buat masa tu kandungn masih baru lagi takut sebarang risiko...
pindah randah mmg sangat memenatkn.. settle bab pindah n mengemas
aku n e.hubby berusaha mencari peluang dan bntuan agar rayuan tidak ditukarkan ke Sabah diterima
Alhamdulillah berkat usaha dan doa kami rayuan en.hubby dierima dan dia di tukarkan ke Alor Star Kedah.... 15hb lapor diri.... syukur....
Now i'm wiken wife... sian bb nnt kurang kasih sayang dr ayah... Icca juga yang untung...
xpe ye bb ayah balik wiken kita ambil peluang sama2 yer....



NOTA KAKI: preggy kali ke-3 pun sangkut GDM apakan daya kena la terima....

1 comment:

  1. betul tu.. kandungan baru kena berhati2.. takut belum kuat lagi kan... bw kesini dan join blog ni sekali # 317

    ReplyDelete