Wednesday, June 18, 2014

ROS JEPUN O ROS JEPUN

 


Haluuuuuuuu.....
hari ni nak story pasal Ros Jepun....
tak kira nak jugak hihihihi (macam ada org kisah)
Semalam parcel dari kak Ila Sidek yang ditunggu2 tiba
tadaaaa.....


petang tu juga aku kerjakan tak sesabar dah 
sebelum tu pasu n tanah dah beli siap2 dah
pasu kedai ECO RM2 ja hihihihihi..... sebelum ni mmg ada tanam dah yang aku beli dari kak Ila 
untuk tambah koleksi yang mana warna2 yang xde.... pasni meriah la laman rumah aku
harap2nya la....


tanah plak beli kat kedai bunga depan rumah ni ja 3 kampit RM5.00
murah2 ja janji bole tanam kan...


 masukkan tanah dalam pasu, cucuk dan siram
siap....


 semoga hidup subur yer RJ....RJ ku.....
tak sabar nak tengok korang berbunga untuk minggu ni letak kat tempat teduh dulu
nnt baru la buh kat tempat panas.....


NOTA KAKI: makin semangat tanam pokok ni pasni cadang nak tanam sayur plak ada juga hasil tak gitu....

 

4 comments:

  1. nanti bagi aku sikit bila dah beranak pinak..hehe

    ReplyDelete
  2. hidayah ismail: mestila bole hihihihi.....

    ReplyDelete
  3. Wah meriahnya. rajin menanam ni. bila saya nak rajin macam ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi rajin la sangat syok2 ja....

      Delete